3 Sebab Susah Nak Berjaya

Setiap kali kita melihat orang yang berjaya kita pun rasa nak berjaya macam dia jugak. Betul tak?

Kita usaha macam-macam cara untuk berjaya tapi kejayaan tu tak dapat kita capai pun. Semua yang mentor ajarkan kita dah buat, tapi kenapa kita tak jugak berjaya macam orang yang telah berjaya tu?

Cuba kita renungkan balik dan selami hati kita. Betul! Kita nak berjaya dan kita dah berusaha untuk capai target. TAPI adakah hati kita selari dengan apa yang kita ucapkan?

Ada 3 perkara yang membuatkan seseorang tu belum BERJAYA.

1. KEYAKINAN – orang yang berjaya akan betul-betul YAKIN bahawa dia akan berjaya capai target dia suatu hari nanti. Tak ada perasaan ragu-ragu samada dia boleh nerjaya atau tidak?

2. TARGET – setiap orang dah letak target untuk dicapai. Cuba tengok balik target kita tu. Dah cukup besar ke untuk diri kita capai? Kalau just target kecil-kecil je, sila jangan buang masa korang untuk buat perkara yang sia-sia. LAGI BESAR TARGET LAGI HEBAT PERASAAN INGIN BERJAYA DALAM DIRI KITA.

3. NETIZEN – kita lebih sibuk fikirkan cakap-cakap orang pada kita berbanding kita usahakan apa yang sepatutnya kita buat untuk mencapai target tu. PEDULIKAN CAKAP-CAKAP MAK CIK PAK CIK BAWANG KALAU NAK BERJAYA.

Setiap orang ada kelebihan masing-masing. Ada impian untuk dicapai. Sama macam Ayu jugak. Ayu berimpian untuk membantu seramai mungkin kaum hawa untuk dapatkan duit poket RM500 hingga RM2000 sebulan sebagai permulaan mereka bina asas empayar mereka sendiri.

Seandainya anda tercari-cari peluang bisnes sepanjang hayat. ANDA boleh terus call atau mesej Ayu. Ayu akan ajar anda cara untuk ubah hidup anda yang biasher biasher je menjadi sangat luar biasa.

NAK HOLIDAY PERCUMA BERSAMA AHLI KELUARGA? Anda boleh dapat semua tu. Dengan cara yang Ayu akan ajar nanti anda joleh dapat realisasikan impian anda.

Mentor biz,
Idayu Irdina
013-9189500

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.