Fakta Tentang Pelukan

PELUKAN BAHAGIA

Bagi seorang bayi kecil, pelukan daripada keluarga dapat membantu membentuk sifat-sifat positif dalam dirinya. Pelukan juga dapat membantu pertumbuhan emosi bayi dengan lebih baik. Bayi yang sering dipeluk dengan penuh kasih sayang akan memberikan impak yang baik dalam perkembangan otaknya.

Bagi kita orang dewasa, pelukan dapat memberikan banyak manfaat yang kita tak sedar. Pelukan yang sarat dengan keihlasan dan kasih sayang akan mengaktifkan hormon untuk kita rasa lega, aman dan bahagia. Pelukan juga dapat membantu mengeratkan hubungan sesama kita.

Pelukan dapat membantu mengaktifkan hormon oksitosin yang membantu meredakan stress. Pelukan juga dapat membantu menurunkan tekanan darah. Apabila sesorang dalam keadaan panik, marah, gelisah, cara terbaik untuk menenangkan mereka adalah melalui pelukan.

Jom mulakan hari kita dengan memeluk pasangan dan anak-anak dengan penuh kasih sayang yang berlimpahan. Semoga keluarga kita sentiasa bertaut hati, erat, rapat dan bahagia selalu.

Paling bahagia jika kita dapat memeluk mak ayah tercinta setiap hari. Rindu kesayanganku di kampung 😢

Yang tinggal dengan mak ayah dah peluk mereka ke sebelum pergi kerja?

Lagi satu cara untuk membantu meredakan stress adalah dengan pengambilan suplemen tambahan seperti B complex dan Ostematrix.

B complex mengamdungi 8 jenis vitamin B. Vitamin B dapat membantu memberikan mood bahagia kepada kita dengan cara meransang hormon berkenaan. Sekaligus membantu meredakan stress.

Ostematrix pula membantu memberikan kelegaan kepada badan kita. Magnesium, kalsium dan vitamin D yang terkandung di dalamnya dapat membantu mengurangkan kesakitan akibat migrain.

Sila hubungi Idayu Irdina untuk dapatkan maklumat lanjut berkenaan B complex dan Ostematrix. Untuk mendapatkan B complex dan Ostematrix ini and terus tekan link ini untuk pembelian secara online atau hubungi Idayu Irdina untuk mendapatkannya.

Beli di sini
Cara beli secara online

Anda mungkin berminat untuk membaca ini:

Stress Punca Penyakit Merbahaya, Kenali Stress Dan Tanganinya Dengan Berkesan

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.